0 грн
Зробити замовлення- Огляд товару
- Характеристики
- Треклист
- Відгуки (0)
Коли Чарлі Гейден і Пет Метені зустрілися 1996 року для запису інтимного альбому Beyond The Missouri Sky, вони вже знали одне одного майже 20 років. Ймовірно, вперше вони зустрілися в студії звукозапису, коли створювався альбом Пета Метені "80/81". Вони багато разів співпрацювали один з одним, коли Пет Метені ненадовго розлучався зі своєю хітовою групою, ключовою фігурою якої був Лайл Мейс. Серед спільних робіт Пета Метені та Чарлі Хейдена - "Rejoicing", "Song X" з Орнеттом Коулменом, "Michael Brecker" 1987 року і "Wish" Джошуа Редмана. Я не можу позбутися думки, що якщо Пет Метені робив цікавий запис, то це був або сольний запис, або поруч із ним стояв Чарлі Гейден (можливо, Дейв Голланд, але це вже інша історія).
Донині незрозуміло, чому "Missouri Sky" - це альбом Хейдена і Метені, а не Метені і Хейдена, що полегшило б його просування. Альбом був створений як спогад про дитинство, обидва музиканти народилися недалеко від Канзас-Сіті - найбільшого міста штату Міссурі, щоправда, Хейден - в Айові, але їхні рідні міста розділяє лише менш ніж 200 км, тож за американськими стандартами вони були фактично сусідами.
Міссурі - це, звісно, ожила музика кантрі, але не варто забувати, що розташований неподалік Канзас-Сіті - одне з найбільш значущих джазових міст на карті США, батьківщина Чарлі Паркера та інших."Beyond The Missouri Sky" - це інтимний дует двох чудових мелодистів, фантастичних імпровізаторів і музичних перфекціоністів, які дбають про кожен звук. Альбом побудований навколо тем, написаних здебільшого Хейденом і Метені, доповнених кількома кінокомпозиціями і джазовими стандартами. Вибір репертуару не має особливого значення. Вони можуть грати як найвідоміші джазові мелодії, так і прем'єрні композиції, написані спеціально для цього альбому. Суть цього альбому - закарбувати незвичайний момент, коли в студії зустрічаються два видатні інструменталісти, музиканти, яким не потрібно нікому нічого доводити, музиканти, які можуть зіграти на своїх інструментах усе, але вважають за краще грати менше і залишають уяві слухачів можливість заповнити простір між нотами невиконаними звуками.
Браян Мортон і Річард Кук, творці монументального The Penguin Guide To Jazz, включили цей альбом до списку найважливіших і винятково гарних записів, який вони назвали The Core Collection - список тих записів, які небажано не знати і, більше того, небажано не мати у своїй колекції. Вони не помилилися, адже це один із тих записів, що безумовно виходять за межі джазу, пропонуючи універсально гарну музику, яка сподобається не лише любителям складних джазових гармоній і важких імпровізацій, а й тим, хто насолоджується простими запам'ятовуваними мелодіями та чудовим звучанням акустичних інструментів. Думається, що складно зустріти людину, яка сказала б, що їй не подобається цей альбом, незалежно від того, яку музику вона слухає найчастіше.
Іноді здається, чи не був би альбом ще кращим, якби оригінальний запис було залишено в тому вигляді, в якому він був, без пізніх додавань Метені різноманітних гітарних партій, але це вже пошук вад загалом і спроба порівняти цей альбом з іншими інтимними сольними роботами Пета Метені й альбомом "Jim Hall And Pat Metheny", записаним через рік після "Beyond The Missouri Sky". Однак навіть у такому вигляді це блискучий альбом.
A1 | Waltz For Ruth | 4:28 |
A2 | Our Spanish Love Song | 5:40 |
A3 | Message To A Friend | 6:13 |
B1 | Two For The Road | 5:16 |
B2 | First Song (For Ruth) | 6:37 |
B3 | The Moon Is A Harsh Mistress | 4:05 |
B4 | The Precious Jewel (In Memory Of My Father Carl E. Haden) | 3:47 |
C1 | He's Gone Away (In Memory Of My Mother Virginia Day Haden) | 4:18 |
C2 | The Moon Song | 6:56 |
C3 | Tears Of Rain | 5:30 |
D1 | Cinema Paradiso (Love Theme) | 3:35 |
D2 | Cinema Paradiso (Main Theme) | 4:24 |
D3 | Spiritual (Dedicated To My Son Josh) | 8:22 |
Відгуків про цей товар ще не було.