0 грн
Зробити замовлення- Огляд товару
- Характеристики
- Треклист
- Відгуки (0)
Цей альбом ніколи не існував. Музика була створена під час двох сесій у 1949 і 1950 роках. У той час LP ще не були стандартом ринку. Вони були випущені в 1948 році компанією Columbia, але знадобилося майже десятиліття, щоб вони набули широкого поширення. Рубіж 1940-х і 1950-х років, безумовно, залишався періодом синглових хітів і платівок на 78 об/хв. Крім того, студійні технології надавали перевагу коротким формам, ще не даючи змоги легко редагувати і особливо багатодоріжкові записи. Імовірність записати ідеальну версію 3-хвилинної пісні, в якій ніхто з музикантів не припустився жодної дрібної помилки, вища, ніж імовірність записати 9-хвилинну пісню - в середньому в 3 рази більше.....
Таким чином, записи, відомі зараз під загальною назвою "Charlie Parker With Strings", спочатку виходили на синглах і швидковидаваних альбомах. Сама історія створення цих записів сповнена неоднозначності. Одні історики стверджують, що запис музики зі струнними був мало не дитячою мрією Чарлі Паркера, інші - що його ледь не примусив до цього Норман Гранц. Можливо, істина лежить десь між цими крайніми версіями історії створення цих записів, незвичних у творчості майстра-альта. Якби Чарлі Паркер мріяв про запис зі струнними - він, імовірно, пішов би до кінця і домігся б можливості використати великий оркестр.
Крім того - він, імовірно, вибрав би трохи більш амбітні аранжування, ніж досить прості, схематичні рішення, використані Джиммі Керроллом. Ймовірно, у нього був би і більш надихаючий музичний керівник оркестру, ніж Мітч Міллер - людина, відома як дуже пристрасний організатор і музичний менеджер, чиї найбільші досягнення включають у себе досить дилетантську гру на гобої та кілька сесій з Розмарі Клуні та Френком Сінатрою.
Нормана Гранца багато хто вважає одним із найбільших шкідників джазу епохи бі-бопа, людиною, яка звела клубний джаз до цирку, що влаштовується у великих залах (Jazz At The Philharmonic). За справедливістю Нормана Гранца, цей цирк створив великих зірок, включно з найвидатнішою - Оскаром Пітерсоном, і дозволив десяткам музикантів заробити гроші.
Багато з сесій і музичних ідей найбільшого джазового менеджера всіх часів були вкрай суперечливі - наприклад, з'єднання Бенні Гудмана і Луї Армстронга. Настільки ж спірною могла здатися ідея впихнути Чарлі Паркера в аранжування Джиммі Керролла, які мають стільки ж спільного з бі-бопом, скільки імпровізації Сесіла Тейлора зі свінговими аранжуваннями Гленна Міллера. Крім того, для тих, хто знайомий з біографією саксофоніста, очевидно, що якби він вибирав самостійно, то звернувся б до доволі амбітної сучасної музики таких майстрів, як Ігор Стравінський, Пауль Гіндеміт чи Арнольд Шенберг.
Чудова біографія Нормана Гранца "Норман Гранц: людина, яка використовувала джаз для відновлення справедливості", написана Тадом Хершорном, розкриває трохи передісторії створення цих записів, цитуючи численні бесіди автора з Норманом Гранцем. Однак це розповідь однієї сторони, і вона не обов'язково буде повністю об'єктивною.
Залишаючи залаштунки створення записів історикам, варто зазначити, що, незважаючи на мізерність музичного матеріалу, він і донині залишається музикою найвищого класу, яка не піддається впливу часу, прикладом, майже еталоном інтерпретації звичайних американських мелодій, і доказом того, що геній, яким, безсумнівно, був Чарлі Паркер, незважаючи на численні особисті негаразди, проблеми зі здоров'ям та не завжди повний контроль над творчим боком своїх сесій, практично без винятку записував великі й незабутні альбоми - такі, як "Charlie Parker With Strings".
A1 | April In Paris |
A2 | Summertime |
A3 | If I Should Lose You |
A4 | I Didn't Know What Time It Was |
A5 | Everything Happens To Me |
A6 | Just Friends |
B1 | They Can't Take That Away From Me |
B2 | East Of The Sun (West Of The Moon) |
B3 | Easy To Love |
B4 | You Came Along (From Out Of Nowhere) |
B5 | I'm In The Mood For Love |
B6 | I'll Remember April |
Відгуків про цей товар ще не було.